har inte hunnit blogga...

hejsan, har inte hunnit blogga nu i helgen för har inte pallat.haha. Men imån ska jag förbättra mig, jag lovar. Igår, asså i Fredags så blev det FESTAAAAAAA !!! Det blev jätte roligt. först så var vi tjejerna och hade kulo sen gick vi in till Sandra, för fanns inget annat att göra. Men Sandra är för dyrt tycker jag. Det är liksom inte värt det när det går runt 1000 000 96:or där. Så vi plankade in. Hur lät som helst. Efter Sandra så blev det hem med kompisarna till mig och sova. En riktigt lyckad kväll. Och jag lovar att bilder kommer.
BTW, sjöng good girls go bad inför alla på Sandra...i micken!

Bilderna finns på Tildas mobil, kommer nog in snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0