TV-tips !

Hejsan alla, idag har, som alla andra dagar, vatt en pluggdag för mig. Jag ska ha ett svenska prov imorgon, och ett SO förhör. Men ska nog fråga min SO lärare om jag får göra förhöret på Måndag! Ännu ett tack för alla kommentarer, och eftersom jag inte har så mkt att berätta ...eller joo. REBECCA FYLLER ÅR ! www.rebeccaekeedahl.blogg.se , säg grattis, annars... skojjar bara !

Måste bara ge er ett bra Tv-tips!  ONE TREE HILL ! ( vem kunde ana? )

Man kan titta på One tree Hill i flera timmar utan att tröttna !
Jag gråter som mississippifloden och älskar allt från den!
Ni som inte tittar på serien... ge den en chans :D haha !

PS. Ska börja blogga lite oftare när jag har fått alla skolarbeten i balans (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0