hissar och dissar .

Hejsan , idag har jag vatt utstängd ur min lägenhet för matte hade 18 årsfest. Hade tänkt att gå ut idag till flundran, men det blev inte riktigt det för jag var tvungen att packa och massa sånt. Ska ju till Lenhovda imån med tilda och träffa valle och massa roliga killar ;) Så idag har jag inte så mkt att berätta om , bara att jag opch alma har vatt och chillat och så. Och eftersom jag inte har nåt att berätta om så blir det en...

Maja hissar..

Varma sommarkvällar,
så man kan bara sitta ute och chilla. Och att man kan sitta på sin altan klockan 2 på natten med en filt över sig men inte frysa liksom. Det goaste som finns.

Stan ,
nu när det har vatt lite sämre väder så har det vatt skönt att få shoppa det man inte hunnit shoppa under sommaren ! Det gillas

sommarlov,
  Nu när det är ungefär en månad kvar så måste jag verkligen ta vara på sommarlovet lite mer, så jag gillar att det är sommarlov ett tag till !

Maja dissar...

Äckelvädret,
shiit vilket väder dte är nu eller (?) när det var som varmas då var det likosm det ett ganska långt tag, så det var faktiskt lite skönt med en regnig dag, men inte hela sommaren!

Spindlar , och andra äckliga småkryp ! Det är det jag hatar mest med sommaren. Det är ju djur överallt , det är sjukt asså , hatar htara hatar det !

att sommaren snart är slut. Jag har inte hunnit med något på sommaren ju ! Jag får nästan panik när jag bara känner att jag snart ska upp vid 6 varje morgon för att gå i skola !! ÅÅÅÅÅH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0