walking in my winter wonder land !

Tjoo, :D Har ni sovit gött ? jag sov sjukt skönt inatt, men jag ställde klockan på 09.00 för jag vill inte vakna så sent för det är skola snart. Men jag ångrar mig nog lite, för lovet är ju snart slut. Och när lovet är slut, då kan jag ju inte sova hur länge jag vill! Det kom jag just på faktiskt. Men iallafall så sa jag ju igår att jag och mamma skulle åka skridskor, och det gjorde vi. Det var riktigt kallt men vi hade varma kläder på oss. Mina skridskor var lite små, men vad gör man inte för isen. Hade tänkt att åka lite idag med rebecka, men vet inte om isen ligger där nu. Igår var det ju -16 grader på morgonen, idag var det bara -9 på morgonen. Så vi får se hur det blir. Efter att mamma och jag hade åkt skridskor så gick jag in till Alma med tofflor och mjukiskläder. Vi kollade på TV ovh var inne på datan. Senare på kvällen spelade vi Picturnary och kommer du ihåg när...? Vi vann såklart båda spelen. Sen,  välldigt sent på kvällen åkte vi madrass och skällke, vet inte hur det stavas. Så jag hade en bra dag, hoppas ni också hade det! puss alla ♥


Ja, där är ju proffset ! :D


Här har vi mamma. inte proffs, men braa ! :D 

Kommentarer
Postat av: alma

Spark faktiskt xD

2009-01-06 @ 12:31:42
URL: http://www.almsii.blogspot.com
Postat av: becka!

SEEEXIGT värre majs! :D

lägg in bilderna sen idag ;)

2009-01-06 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0