underbar morgon

Shiit vilket sät att vakna på ! ställde ju klockan på 09.00 för jag skulle iväg till kyrkan, men sa till mamma att jag värkligen inte ville gå upp så tidigt när det är helg. Men sen kom min galne hund in och hoppade på mig. Han började väcka mig till liv. Mamma gick ut ur mitt rum och lakrits gick ner under sängen. Sen hör jag hur lakrits håller på att spy UNDER MIN SÄNG ! Jag hatar när folk spyr. Så jag la mig under täcket och höll för örornen och skrek: " Han spyyyyyr, kooooooooom ! " Då kan man ju säga att jag var vaken, arg men redo att gå till kyrkan. Måste säga att den kyskan vi gick till var lite mer religiös än vad jag är van vid. ! haha.


Efter kyrkan åkte vi till mormor, och fikade. Sen åkte jag och tränadae mot min egen vilja. aja , hoppas alla håller tummarna för Alma imån ! :D hoppas det går bra ! pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0