Ned Kelly !

Hej, hoppas ni hade det bra igårkväll! Själv så var min perfekt. Första var det skola då, efer skolan så hängde matilda med mig hem. Vi spelade guitarr hero och sjöng singstar. Var även inne på datan och åt good mat. Sen när matilda hade åkt hem så var det Let's Dance. MEn ingen i min familj ville se det, så då fick jag gå in till Alma och kolla. Hela hennes familj kollade. Vi pratade och hade kul. Morgan var ju sjukt bra, måste jag bara säga.
 
Senare på kvällen kollade vi på Almas nua film ( som jag hittade) " Ned Kelly ". Den var sjukt bra, och vi grät sjukt mkt efter. Inte bara för att filmen var sorglig, ne! Utan för att han som spelade Ned Kelly, dog för nästan ett år sedan. Han blev bara 28 år!Han hade en dotter på 2 år, tror jag ! Så det blev ju såklar det sorgliga. Den var samma skådis som spelade " The dark knight" och "en riddares historia"! Han har även gjort massa andra filmer som "Casanova" och " 10 orskaer att hata dig"! Alla måste ses ! :D Men nu ska jag göra iorsning mej och sen gå in till Alma , :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0