JULLOVET ! :D

Hejsan alla ! Jag har inte orkat att blogga på lovet, har verkligen inte hunnit. Förlåt "/ men jag tänker sammanfattta miitt lov nu ist. (; Jag har haft ett bra love men jul och nyår(som dom flesta:D ) Och jag har slappat ett tag. Jag har till och med åkt madrass med Alma, kollat på skräckfilm, ätit på IKEA och vatt på stan. HAHA. Och nyår var riktigt kul, tråkigt att så många inte kunde komma. tre stycken ;D MEn vi var först hemma hos malin och åt pizza och åt en god efterrätt. Sen kom mamma med smällt choklad och jordgubar och massa sånt. När vi kände att vi var klara hemma hos malin så cyklade vi in till stan. Där var det mkt roligt. Många raketer och massor med folk. :D Fick ingen bra bild på nyår, men kan nog lägga in nån annan dag.  HAr vatt mkt med alma och vi har vatt uppe as sent påå kvällarna och vi har kolat på scream för andra gången. :D Den är ganbska bra faktiskt. :D Men nu ska jga åka skridskor med mamma ute på sjön. :d lycka til säger jag bara ! :D puss alla ♥


Kommentarer
Postat av: Tilda

2009-01-05 @ 15:20:25
URL: http://bytilda.blogg.se/
Postat av: tilda

yes, absolut! <3

entligen ett inlägg (Y) upp för det ;) !

2009-01-05 @ 15:20:58
URL: http://bytilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0