helgen !

hejsan alla ! har inte hunnit skriva i helgen, men den har vatt bra ! i Fredags var jag och några tjejkompisar på Sandra. Det var roligt. Sen vid 1 på natten , gick vi hem till johanna , för att sova. Men sova gjorde vi typ vid 2. ;D Dagen efter, igår då. Blev det Simhallen med Tilda. Det var jätte kul. vi bubblade hela tiden typ ! OCh det är inte varje dag man är i simhallen samtidigt som Tom Kaulitz !! haha , ne det är ju inte det. Memn det är en i Kalmar som är så sjukt lik honom (han tog hål i mitt öra, och ska även få ta hål i min navel om 2 månader) Jag vet inte vad han heter, men jag vet var han jobbar. Nikita, eller nåt sånt ! Har glömt vad det heter. Han har dreadlocks , snygg stavning. Han har även hip hop kläder som TOM ! :D HAHA !

Hade det roligt med Tilda igår, och hon gjorde 4 inbakade flätor i mitt hår. Jag hade blött hår då, och så sov jag i det. Så det är jätte stort idag. Har redan vatt och tränat fotboll, men det var inte kul, ett dugg. Har även kollat på Cribs marathon idag. :D det är braa ! och ikväll blir det nog andra avve ! :D puss alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0