förälskade tyger uppe hos Barbro min vän ! :D

hejsansvejsan!  Idag vaknade jag lite senare än vanligt, för vi hade sovmorgon idag ! wohooo ! Resten av skolan blev lugn , det är en ganska kort dag, eftersom vi hade sovmorgon. sista lektionen var iallafall syslöjd, och nu har jag bestämmt vad jag ska sy.......Jag ska sy ett par mjukisar , som är svarta , i tjejmodell, med mitt efternamn på röven (Söderström) i rosa glansigt pyjamas tyg. :D HAHA ! vi hittade tyget idag, och blev typ förälskade i det asså ! ;D kommer att lägga upp bilder på hur det gå för mej och mitt syande. hihi. Är inte så jätte bra på sysjöjd. men det ska nog gå. Jaa, resten av dagen har jag vatt hemma och pluggat samtidigt som jag har tittat på tv ! inte så lyckad pluggning. Och nu ska jag kolla på V.Ä.N.N.E.R eller andra avenyn ! :D puss allla ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=37208

Bli medlem :D

2009-01-17 @ 13:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0