drömmar, ;D

Har drömmt inatt ! äntligen en dröm, och inte vilken dröm som helst utan om ...ZAC  EFRON ! och MATTHEW PERRY ! shit vilken härlig dröm. orkar inte berätta om den, mehn jag kan ju bara säga att jag fick prata med dom, och krama dom. haha ! Det var en härlig dröm iallafall. Om jag drömmer, drömmer jag alltid om kändisar, vilket är väldigt bra. Jag har drömt om alla i vänner, chad michael muray, många i one tree hill. Zac efron, Heath Ledger. haha , dom trivs i mina drömmar.

Idag ska jag och matilda till stan. Hade tänkt mej att jag skulle färga håret, med slingor(hemmna). MEn om jag inte blir nöjd, kommer jag färga över dte, ganska lätt att färga över iallafall. MEn ska göra mihg iordning, bilder läggs ut ikväll! Blir också att gråta till One tree hill idag igen:D puss allllla ♥

 

Den andra bilden är på skojj ! :D


Kommentarer
Postat av: matildaa :)

hahah vadå den andra är på skoj ?:O ser jag serri ut på den första då eller ? :D bästamaja <33

2009-01-31 @ 12:26:33
Postat av: Alma

Oh maja! Vad fin bloggen blev! men det var den innan också. :) Haha härlig dröm ;)

2009-01-31 @ 13:08:06
URL: http://onlyalma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0