cp-data !

tjoooo , min data har inte funkat så har ju då inte kunnat skriva på bloggen. Men nu funkar den . Vet inte ens om jag har skrivit om första dagen i skolan, men förra skolveckan var bra, och helgen var mysig. Hoppas denna vecka går fort och att det snart är helg igen! Inte för jag tror att det är nån som inte längtar till helg. haha !

btw, har ni sett den roliga reklamen med tanten som gör tee till sin man, och säger ( fast på engelska )

- vill du har citron i dit tee ?

Sen får man se när dom sitter och dricker, då säger tanten:

- jag har förgiftat ditt tee !

- Jag vet, säger mannen.
Men jag byte plats på kopparna! :D

- So did I ! :D
 HAHAH xD  jag tycker verkligen om den reklamen ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0