catch me......if you can !

Hej igen! Har kollat på vänner, ätit och gjort en halv matte läxa idag! Shiit, jag skulle ha denna dagen som pluggdag. haha . Och nu blir jag nog sittandes här hela kvällen ;D Det är skoj, men jag vet ju själv att jag måste plugga. Jag skulle ju ha gjort 4 läxor idag ! Och rn till sak. Jag och Alma var på citygross och IKEA i går, och då skulle hon köpa filmer med Heath Ledger. Men vissa kostade 99:- och vissa var det 2 för 99:- och så var det en grupp som bara kostade 3 för 99:- !
Ja , och hon skulle köpte 3 filmer ! HAHAHAH xd filmerna hon sulle köpa kostade tillsammans 259;-. Men eftersomman kunde få 3 filmer för 99;-, så kan ni ju lista ut själva vad vi gjorde ! :D Vi sparade 159;- ! buuuusigt ! ♥


Sitter bara här vi datan med pappas stora tröja och ett vitt linne !
Såklart har jag byxor . haha ! sjukt sköna kläder, när man ska plugga
hela kvällen ! vilket jag har gjort . (NOT)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0