beredd för skidresa nu ? :S

Holaa , idag har jag vatt med Matilda och mamma på stan. Skulle köpa alla sidsaker till när jag, Rebecca och Tilda ska ut och åka. Så vi gick in till intersport på baronn och frågar en kille om hjälp. Jag har aldrig varit med om en sån snäll och söt kille ! Han ville värkligen hjälpa till och massa sånt ! så idag har köpt så sjukt mkt saker.

• ett par svarta skidglasögon
• en svart flis som " andra lager "
• ett par skidstrumpor
• ett par skidhanskar
• tre produkter för huden !


Så nu kan man ju alltid säga att ajg är redo för att åka skidor. Men en pinsam sak var att när vi jade fått hjälp av den söta killen. Och han hade hållt mina hemska krav så kom vi på att vi inte var färdiga. Det var då vi skulle gå in och köpa en flisen och hanskarna. Så nu är jag redo ! Vemdalen... Here i come !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0