Ben and Jerry

Efter stan med Matilda åkte vi hem till mig och åt ben och jerry och kollade på one tree hill ! Kom några tårar från min sida ! några och någr. Det kom typ en miljard ocoh kunde inte sluta gråta. Det var sorgligt, men inte så sorgligt. Grät typ som om någon hade dött! Matilda grät ingenting. fattar inte hur hon inte kunde det. Det var såå braa! Ingen har förvanat mig att en av huvudpersonerna som ägde på basket skulle hamna i rullstol och inte bry sig om livet, eller sin sjukt sööta son ! Jag doooog vad sorgligt det var. Men då var det bra att vi hade Ben och Jerry! ♥


Ben och Jerry är det ända som kunde få mig till liv igår.
Var sjukt nära på att drunkna i mina tårar ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0