17...again ?

Hejsan alla ! idag har jag bont i huvudet så stannade faktiskt hemma från skolan, ganska skönt ! ;D Blir nog mest tv och data då hemma idag. Ialafall, jag har längtat efter filmer "17 again" med Matthew Perry ( spelar chandler i V.Ä.N.N.E.R) och med Zac Efron ( spelar Troy Bolton i High School musical)Och nu vet jag när den kommer ut, eller i amerika då. Den ska ha premiär den 17 April, men i Sverige vet man inte riktigt än !

Den handlar om Mark som är 37 år gammal, som skulle vilja börja om sitt liv från början. Elller kanske intre födas om, men han vill bli tonåring igen. OCh en dag vaknar han och är 17 igen (17 again) . Då han måste börja om High school, och börjar med sin dotter. Hur konstigt som helst, men en film man måste se ! Iallafall jag ! :D ♥


Och det är ju Zac Efron som är med i filmen, så kan man ju inte missa den.
OCh även den roligaste i den bästa serien V.Ä.N.N.E.R, Matthew Perry !
Ett måste bara ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0