10 guldmynt ! :D

Hejsan alla ! Idag har jag haft en aaas bra dag faktiskt. Jag ställde klockan på kvart i 8 för jag och Alma skulle ut och gå, men när jag vaknade av klockan var jag så trött så jag stängde av den. Såklart så vaknade jag vid 10, när jag ksulle duscha, torka håret, platta håret och sminka mig. Så jag hann inte det. Men Jag hann itid iallafall! När klockan var 11.00 kom alma till mig och det var dags att gå. Men vi sket i att gå på stensö som det var tänkt. Vi gick till stan i stället. Vi skulle bara kolla massa affischer till Alma, men det blev mer. Men när vi inte pallade mer så gick vi till Yvonnes fik. Där åt vi pannkakor med grädde, och sen blåbärspaj. Det var riktigt gott. Och jag kom på en sak när jag var där!!! När vi var där, gick vi även på museet Kronan. Men jag kom på att jag är sjukt rädd för sånna gammla saker och vaxdockor. Jag fick panik och sprang ut där ifrån. Det var inte kul! :D lite kanske, ahha ! Sen gick vi lite på stan igen och hittade lite saker ;) Sen var det dags att ta bussen hem. Resten av kvällen blev det bara att kolla på Grammisgalan, som var riktigt bra tycker jag. Men nu ska jag dratta och göra mig iordning. Ska snart sova för det är skola imån. pusss ! ♥


dagens outfit ! ett par Jeans från gina, en randig t-shirt från H&M,
UGGS från skodej och en svart halsduk Gina !


HAHA ! vi hade lite kul där. och jag älskar almas mössa !! :D


mums, mums, mums ! jag kommer bli feeeet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0