090701

Hööj, idag har jag vatt med rebecka. Vi åkte skridskor på samma ställe som igår, och det gick bra. Men isen var nog lite tunnare, för den knakade några gånger, eller bara inbildning. haha ! Efter att vi hade åkt och våra fötter och händer var som is så drack vi varm Oboy och kollade på "Meet the spartans". Igen för min del. Sen var det dags för några avsnitt ur världens bästa serie... ONE TREE HILL! Asså det är ju bara så sjukt bra, och vi kunde inte sluta le när vi kollade. Vi såg but som 2 sjukt glada clowner eller nåt sånt ! :D Sen var det dags för becka att åka hem. Inte kunde vi låta bli att fälla några tårar. Det bara rann när hon hoppade på bussen! HAHAHA ! skojjar bara ! :D Iallafall så efter att becka hade åkt hem tog jag och alma en promenad, och sen kollade på Top Model 11 ! ännu en lyckad dag!

Imån ska jag och alma gå till stan, äta nått gott (inte MC) och sen äta på cafe'et och sen gå hem igen ! :D Det ska bli kul att gå faktiskt, :D Hej så länge och så ses vi nog imån puss ♥


En välldigt fiin piruett ! (; <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah fy fan va snygg! :D

2009-01-10 @ 16:36:56
URL: http://rebeckaornwigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0