090123, Ett faaan !

hejsan alla ! Idag var jag och Mtilda på stan med Labbe, Doni och Dardan. Det var riktigt kul. Köpte ingenting men den konstig sak hände på MC ! :D Vi satt och drack en kaffe cool , och en tjej som satt bordet brevid oss gick ut. Efter nån minut kom hon tilbaka och sa :
- ursäkta. Men är det ni som är MatildaMaja?

Vi var sjukt förvånade och visste inte vart hon hade sett eller hört oss.

- Jaa, eller vad ?
Jag trodde hon menade våran gammla blogg, matildamaja. Men den var ju inte direkt stor eller så.

-sjunger ni på Monokrom ?
- jaa .
- Jag har hört eran låt där, och den är jätte bra. ni är vän med Tilda, och ni sjunger jätte bra. Ville bara säga det!

JAg fattade ingenting vad som hade hänt ! Har jag och Matilda ett FAAN ? haha , har spelat in två låtar och folk börjar känna igen oss. hihi. Det var TIldas kompis Moa, chansar vi på.. :D Och det var jätte roligt och snällt av dig att säga det. Killarna ( var från nybro) trodde typ att vi var kända eller nåt ! HAHA , lyssna gärna på låtarna som vi ska spela in snart i Februari eller nåt !  haha ♥


Kommentarer
Postat av: moa

men hej :D (tilda tipsade om inlägget) jag fick helt dåligt samvete eftersom ni såg ut att vara i typ, chocktillstånd? men iallafall. så är det, och vad kul att ni tog det posotivt? såg inte så ut direkt, men iallfall. pöss

2009-01-25 @ 20:25:58
URL: http://moaerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0