090114

Hola everybody ! Idag har det vatt skola som dom andra dagarna, och en jobbig en ! Idag hade vi bussövning i skolan, det var kul ! ;D HAHA ! alla trodde vi skulle få pka buss ett tag, sen att han tvärnitade och vi skulle få utrymma bussen. Men det enda vi gjorde var att sitta trångt i bussen för att alla inte fick plats, och sen lyssna på en tant som pratade om saker, som alla visste om. Men jag tycker bara det är roligt att vi var tvugna att sitta i bussen så trångt när vi kunde vara i klassrummen?. haha! Har vatt hos Alma idag och sett "brokeback Mountain" som var ganska bra. Ingen jag rekommenderar så mkt, men den var inte dålig. Har mkt plugg, men pallar inte. Få ta hand om dom någon annan dag. puss alla ! ♥


såhär ser jag ut idag ! (;


Kommentarer
Postat av: Erica

haha den här bloggen har jag missat, fan vilken fin design du har maja!<3

2009-01-15 @ 19:50:33
URL: http://ericch.blogg.se/
Postat av: bbellahh

Fin bild (:

2009-01-16 @ 19:49:24
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0