Vemdalen !

Hejsan alla ! som ni vet så var jag jätte sjuk innan jag ksulle till Vemdalen med Tilda och rebecca. Men jag knaprade tabletter hela tiden och låg och vilade, och det var ett under att jag faktiskt blev frisk. Eller frisk och frisk ! Jag hade ont i halsen hela tiden, men det var bara att le och att vara med de andra. Jag hade så kul så min halsont nästan gick bort. Men på bussen hem kände jag att jag började bli sjuk igen. Och är inte det perfekt ? Ja, att jag var sjuk precis innan jag åkte, men var frisk hela tiden under resan, men blev sjuk direkt när jag kom hem. Nu bara ligger jag i soffan och såsar med 38,5 grader!? jag tycker det är ett mirakel !

Iallafall så var allt bra, men problemet var bara då... att åka skidor! Ingen av oss kunde, men det var lätt att lära sig. Jessica ( en från lägret ) lärde oss, och hon var super snäll ! Det tog inte lång tid att lära sig och redan under första dagen åkte vi en röd backe. Ganska bra av oss. Men jag har aldrig haft en sån smärta som man fick av pjäxorna !!! Shiiiit vad ont jag hade + att min tå har förfrusit sig, och det är inte bra. När jag pillar på den, eller snuddar emot den mot något så känns det fotfarande som om den sover. Ännu sämre. Men nu mår jag ganska bra, bara lite feber, ont i halse, huvudet och kroppen. haha , :D Men hoppas ni har haft ett lika bra sportlov som jag har haft. Bilderna kommer imorgon. Den som väntar på nåt gott, väntar inte för länge, btw... ETT STORT GRATTIS TILL JOHANNA SOM FYLLDE 15 IGÅR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0