Top model 11


Jag vet vm som vinner ! Riktigt bra avsnitt idag, och jag bara älskar top model asså. Jag typ längtar efter nästa avsnitt hela veckorna. Idag såg jag det hemma hos Alma, och vi tyckte det var synd att Elina åkte ut, fast jag visste ju det, eftrsom jag vet vilka som ska vara med i finalen och massa sånt. Jag är en som en vandrande skvallertidning. (: Måste bara säga att Anelighe påminner mig så sjukt mkt om Haley James scott i one tree hill. ( bethany joy lenz) haha, tror ingen ser på det förrutom matilda av mina läsare. ! faan, skulle ha pluggat idag asså. Nu är klockan 23.00 och jag har inte pluggta ! just snyggt ! aja , nu ska jag sova och försöka drömma om att jag läser boken ( lyckatill maja )puss alla söta ♥

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv; haha okej.. varför tycker du om henne?

2009-02-05 @ 06:45:35
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

älskar att kolla på topmodel :)

2009-02-05 @ 14:06:46
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0