pluggat ?

hejsan , kan tyvärr inte lägga ut bilderna med mjukisbyxorna idag det få bli imorgon. Jag vet inte vad det är för fel med min data cp damp maskin. Jag kan inte lägga in bilderna när jag vill och skärmen släcks ju ffs ;D jag gillar den helt enkelt inte. ja , vad har jag gjort idag ...`? Jag har pluggat! eller "pluggat" . Jag har läst det en gång och svarat på frågor, det kallar inte jag att PLUGGA ! Njaa, känns inte riktigt som jag kommer kunna detta. Imån är det iallafall en sjukt tråkig dag i skolan, men jag ska gå ungefär 15 minuter före det slutar för jag ska på.......BIO !:D haha , ska hem bara för det. Eller så kanske jag bara ska gå 10-5 minuter ? vad tycker folket? ses imån , sovgott nu ! ♥




bara för att jag inte hade någon bild från idag på datan ännu, fick det bli
denna fina bilden på mig och tilda. HAHA ! vi ändrade om den så fult vi kunde typ !:D

Kommentarer
Postat av: tilda

haha, gud vilken vin bild vi lyckade med då! haha :D<3

2009-02-06 @ 14:57:57
URL: http://bytilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0