plattången !!!!

När matilda höll på att ta ut slingor i ´mitt hår, sa jag till henne :

-kliv inte bakåt nu, tar du sönder plattången så dödara jag dig, och du får köpa en ny !

-Tror du jag ska backa bak nu och snubbla eller ? haha

- då reste hon sig upp och snubblade på min fot och klev rakt emellan plattorna på plattången, så det blev i två delar !
Hon tittade på plattången(som blev plattängerna) och sa :

- FAAN ! och kolloa sen upp på mig, som typ grät och skrattade samtidigt.
Sen började vi typ och skratta och gråta båda två. Grejen var det att jag var ju såklart tvungen att köpa den dyraste av alla. Det var den dyraste jag kunde hitta, men det bäst. Det kostar 1000 kr. Matilda ska betala 500 och ajg 500 kr. Lite besviken blev jag ! HAHA

       
Sähär blev det, ganska nöjd. Men det blev ganska orange . ;D  
____________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: menojda. Tack så very much! :D

2009-02-01 @ 19:09:33
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja det är tufft! :P



hahahahah, var det matilda som gjorde det eller? Så jävla typiskt henne! hahah (Y)

2009-02-02 @ 20:24:00
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: ja det är tufft! :P



hahahahah, var det matilda som gjorde det eller? Så jävla typiskt henne! hahah (Y)

2009-02-02 @ 20:24:00
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0