melodifesivalen

Förlåt att jag har vatt så dålig på att lägga ut bilder och skriva roliga inlägg, men kusinerna har u vatt här och idag har jag vi vatt hos mormor och firade henne. men ska försöka förbättra mig. Idag har vi vatt på stan, kusinerna asså. Jag köpte:
♦en tight svart, trekvarts tröja på Gina.
♦en halvkort grå tröja med luva från Gina
♦en svart halsduk med luva från New Yourker
♦trosor från H&M

Nu sitter jag faktiskt själv och desperat kollar på melodifestivalen, med en skål med "Pommes Pinnes". haha! Är jag själv med att tycka såhär,, att förra året var det liksom inte låtarna man längtade till, utan det var till mellanakten, Björn Gustafsson! För mig är det så, liksom nu iår blir det kanske bara några låtar jag egentligen inte bryr mig så mkt om, men det är ändå kul att titta på. Synd att inte BJÖRN ska vara med, me ni får ha det bäst i kväll, det ska iallafall jag ha ! puss♥


________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0