I have a dream, a No-prov to write !

Kom nyss hem från skolan och är så sliten! pallar inte plugga. Ska ha ett NO-prov imån om blod och lungor. Jag har nästan inte pluggat alls så jag kommer inte vara så glad när jag får provet framför mig imån. Kommer kolla ner på det, sen kolla upp på alla andra som sitter och skriver så pennorna glöder. Medans min penna är längst  av alla och iskall. Den har förfrusit sig i min hand. Så ser det ut när jag inte har pluggat. haha ! få hoppas att det är som i mina drömmar. Jag får pappret i min hand, kollar på det och skrattar att det är så lätt. Kollar upp på alla som sitter med frusna pennos i handen medans min penna Is on FIRE ! That's the dream. Kommer lägga in ett inlägg till mukisbyxorna , men jag kan inte ladda upp mina bilder just nu ! ha en toppen dag. det kommer jag ha, med min biologi bok i handen ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0