fotbollsmötet !

Hejsan , kom nyss hem från fotbollsmötet. Det var kul att träffa alla i laget, men det var inga roliga nyheter enligt mig. Alla som verkligen ÄLSKAR fotboll och skulle göra vad som helst för att få spela i a, och b- laget, tycker säkert detta är det bästa som kunde hända. Men det är så att vi fick reda på att vårat lag inte ska vara bara "vårat" lag, uan vi ska träna med A och B-leget hela tiden nu. Och jag ska vara ärlig och säga, att jag tycker värkligen inte att dte är kul. Det är riktigt tråkigt för det känns som om dom kommer och tar våran tid, våra tränare och ändå får dom mest uppmärksamhet. Det är alltid dom som tas i första hand. Dom är inte dumma , men dom är så negativa, kan bara namnen på dom som dom tycker är bra. Och massa sånt. Så nu ska vi föralltid träna med dom och flyttas upp till B-laget ! Får se hur jag ska göra med fotbollen framöver, men det kommer nog inte vara så länge ! synd tycker jag, för det roligaste jag vet är att träna fotboll på somrarna med sitt lag. Då man kan vara som är är, gratta och ha kul. Men men. Sånt är livet "/ puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0