chris misshandel.

Jag vet inte om jag är sent ute med det här, men igår fick jag reda på att RnB sångaren Chris Brown har misshandlar sin flickvän Rihanna. Pågrund av detta har nu Rihanna fått ställa in en konsert. Hon hade tydliga slagsår och bitmärken på kroppen, så hon änmälde Chris. Han hamnade i häktet. Nu har även Chris anmält sig själv till polisen att det var han som gjorde det. Det hände i Chris hyrda sport bil.


Jag trodde verkligen att Chris Brown var en sjukt trevlig kille, men dte visade sig fel.Men ni får tycka siom ni vill, men jag tycker synd om honom faktiskt. Han kan hamna i fängelsei 9 år för grov misshandel. Och det är klart att Rihanna eller Robyn ( som hon faktiskt heter) gör slut.Men jag har hört i ryktesväg att hon nu dejtar Kayne West. jaa , vem vet. ! Världen är inte perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0