R.I.P

Vaknade inatt av att mamma var utanför mitt fönster. Fattade ingenting, hon ville att jag ksulle komma och öppna dörren åt henne. Men jag sa att jag inte pallade, då sa hon att jag måste. Men jag var så trött så jag fattade ju inte varför hon var utanför mitt fönster. Men tillslut så frågade jag henne vad hon gjorde där. Då svarade hon att hon och pappa var tvugna att åka till farmor och farfar. Då fattade jag typ. Jag frågade varför. Då sa hon att farfar hade somnat in. Asså jag blev inte förvånad men såklart blev jag sjukt ledsen , är fortfarande ledsen såklart. Han var 92 år gammal, och nu på sistonne så kunde man typ inte få kontakt med honom, han hörde vad man sa. Men orkade själv inte prata. Sista gången jag träffade honom var på julafton. jag kan inte sluta gråta.... "/ RIP farfar <3

Kommentarer
Postat av: Alma

RIP :<

2009-12-29 @ 14:37:30
URL: http://onlyalma.blogg.se/
Postat av: molly♥

näe fy vad hemskt! :(♥

2010-01-01 @ 11:57:18
URL: http://mollllys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0