min lördag .

Min lördag hade jag tänkt att jag skulle plugga lite iallafall. MEn ack så är jag så dålig på att börja plugga. Så läste bara några sidor sen pallade jag inte. Provet är ju på Måndag och jag vet inte ens vad en marknad är ? och jag fattar inte om Karl Marx var god eller ond ? haha , måste plugga iallafall :D Istället för att plugga så har jag vatt hos Tom ett tag och gosat med Lysen , så sööööt! Sen har jag och familje ,- pappa, sett på 2012 och Baksmällan. Mkt Bra filmer ! :)

Imån MÅSTE jag ta tag i mitt pluggande:D Har inget att göra nu !!!


hade bara min gamla mobil i fredags så kortet blev lite suddigt,
men detta är då min kära klass :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0