hare gÅtt !

Hejsan, har inte pluggat för jag har haft över 3 prov denna veckan + att jag sjöng i Måndags, dansade i Tisdags och spelade Gitarr igår. Men jag har funderat och jag är nästan helt säker på att jag ska färga mitt hår brunt igen, isåfall på Lördag eller söndag. Vet inte riktigt om det blir snyggt, men det får bli som det blir. Ska göra lite glosor nu, hare  gÅtt! ( till Alma, läs Hare Gått som ricky :D )


I'm Michael Jackson ju ! btw, är klar med min uppsats om honom (y)
Dansuppvisning på lördag

Kommentarer
Postat av: amanda

vad kul :)

Själv är jag svarthårig, men vill bli rödhårig igen

2009-12-03 @ 20:22:07
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: sara

HEJ PÅ DIG ! Hoppas att du har haft en bra dag. Det vore kul om VI kunde följa varandra med bloglovin, för jag gillar din blogg ;) Hör av dig om du är intressenade, så kan vi lägga till vanadra :DKRAM

2009-12-03 @ 20:27:55
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0