dansuppvisning

Tje, det var dansuppvisning i¨går, coh jag kände bara att jag började bli sjuk. Och så var det. Har jätte ont i halsenoch huvudet nu "/ Pratade tydlogen ganska mkt i sömnen inatt, och blev så arg på matte och tom för dom störde min sömn så jag sparkade matte jätte hårt. OCh tydligen har hon blåmärke där ?

Iallafall, dansuppvisningen var jätte rolig, förutom då att jag kände migh sjuk. Kunde inte danserna så bra heller, men gjorde mitt bästa. Skulle ju ha färgat håret idag, men Matilda kunde tyvärr inte "/ imån :D


gillar denna bilden :D


så snygg jag var i tv :D HAHA !

avslutningen i 7:an :D alla som känner oss vet längd skillnaden nu :D shit
vad den har förändrats !
 FJORTIS :D

haha , när vi gjorde egna tomtebloss :D och dom i kyrkan påpekade att
 adam hade paletinahalsduk eller vad det heter :)

Tildas fina teckning :D det är Agnes, Rebecca, Malin, Maja, Rebeckaö, Johanna Och Tilda ! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0