Stan med rebecka svensson

godmorgon , hoppas ni sov gött ! Det gjorde jag , vaknade lite senare än vad min klocka ville, men jag är inte så sen iallafall. Har redan hunnit duscha och plattat håret. Nu ska jag bara sminka mig och äta och så sen drar jag och rebecka svensson till stan :) Men hade inte tänkt att köpa nåt utan bara nån fika eller nåt sånt. Sen när skolan börjar ska jag lova mig själv att inte äta så mkt godis och sånt som jag gör nu. Kommer inte klara det asså! Aja, nu ska jag göra igordning mig, tar bild på hur det blev sen (: pusshej ♥

Kommentarer
Postat av: felicia söder

JA, det var det verkligen! Tack så hemskt mycket! Din är också jättefin! Läghga till varann i bloglöovin?^^<3

2009-08-04 @ 14:17:46
URL: http://feliciasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0