snodd från johanna ! :)

HUR
Svarar du i telefon:hej det  är Maja , hallå :)
Gör du när du är kär i fel person: lyssnar på musiik (y)
Tycker du om gul-bil-leken: nej , för min granne har en gul bil, det är jobbigt.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 20 kr ute, annars mitt fullproppade kort :D
Mycket är klockan: 11:36
Många kontakter har du på msn: orkar inte kolla , men ganska några "/
Spenderar du en regnig dag bäst: en bra film, kompisar och ben&jerry

VEM
Är ditt tionde sms ifrån och vad står där: JAG gör det - Alma
Pratar du med på msn: är inte inne på msn just nu,
Ringde dig senast: mamma .
Pussade dig senast: Mammma :) <3
Vill du kasta en sten i huvudet på: johanna , för det är jobbigt att sudda ut hennes svar :)
Saknar du mest: Alla mina kompisar som jag har träffa så lite i sommar ): <3

Sov du med senast: alma ,
Vem fick du senast sms av: Rebecka Örnwigh  ,

JA- OCH NEJ- FRÅGOR
Cyklat utan händer: ja
Gråtit en hel natt : ja , tror det
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: jaau
Åkt rullstol: ja
Gjort en bakåtkullerbytta: varje dag .
Haft träningsvärk: mmmhmmm
Önskar att du var av det andra könet: nje, tror inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0