skolan börjar ju imån "/

Shiiit skolan börjar ju imån , och jag vill verkligen inte det. Jag vill inte gå upp vid 6 för att gå till nåt jag inte vill gå till!(?) Men jag antar att jag måste , har fortfarande ingen data med bilder på så det få bli nån gammal bild eller nån på google :) Alla får ha det så bra på första skoldagen. pusss ♥

hihi , i 6:an på falken :)

hittade en bild på mig och malin på dagis ;)

Matilda i 7: an

roligaste bilden i hela världen , HAHA ! malin skulle hänga sig själv :D

usch, usch , usch !! emo/fjooooooooooooort

haha , så snygga , eller hur ?

haha ! :D
Lite roliga bilder iallafall , alla kom inte med som jag ville men det gick bra haha (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0