sammanfattning ( ? )

Hejsan alla , idag har jag och matilda varit på öland och solat och badat hela dagen. Var så trötta efter stadsfesterna så det fick bli chill på stranden idag. Det var sjukt gött! Sen när vi kom hem så kollade vi på one tree hill. Det gjorde vi även igår natt. Har inte så mkt att berätta om stranden, men kan ju berätta lite om stadsfesten. berätta och berätta ! :)

Jag har iallafall vatt på stadsfesten med några av mina närmsta kompisar. Och vi har haft det jätte roligt och vatt på stad och träffat massa roligt folk och "festat". Har inte pallat att ta upp mobilen och tatt kort utan tog bara några få.

vissa är bara snygga när dom sover som dom !
Klart att man var trött när man var ute 3 kvällar i rad och sov några timmar varje natt.

fick ju inte så många bilder men fick iallafall en på jonathan arvidsson ! (:

En bild från idag när vi chillade på öland , söööööt <3

veti fän vad som har hänt med mina ben , men de ser ju as feta ut ju :O

Kommentarer
Postat av: anton

ähh, du har ju fina ben.. och rumpa ;3

2009-08-10 @ 01:17:36
URL: http://fivewords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0