saker att göra innan skolan börjar ,

Shit det är så mkt saker som jag bara inte har pallar att göra eller ens tänka på och andra saker jag bara ska göra, speciellt innan sommarlovet tar slut. Det är...

Måla mitt fula rum - hade tänkt att ha en mörkgrå vägg och två ljusgrå och en vägg man knappt se ljusrosa :)
klippa mig - mitt hår har bara blivit så slitet under sommaren för jag har färgat och det har solblekts ochså.
köpa nya tavlor och speglar till mitt rum - mina väggar är bara så tomma , hade tänk mig en as bra idee, men säger jag den kommer alla ta den ifrån mig. så ni får se sen , haha ! :)
Köpa koftar - nu när jag äntligen har pengar så måste jag köpa koftor, tröjor eller nån jumper ett måste.
anmäla mig till gitarr lektioner- vet inte om min sånglärare har anmält mig så jag har lite panik,
Få mattes säng - ska få mattes säng så då måste jag köpa en madrass till sängen för det är så himla hård.

Det här är verkliegn saker jag måste göra men har bara inte pallat göra det, men snart ni . Då ska ni få se :D

Kommentarer
Postat av: Tildakajbjer

Jag är på på att måla ditt rum asså! :D<3

2009-08-03 @ 23:18:06
Postat av: Tildakajbjer

Jaa det gör i banne mig! ;D<3

2009-08-03 @ 23:47:35
Postat av: Becka

vilka färger? :D <3

2009-08-04 @ 00:38:28
URL: http://beckxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0