hissar och dissar .

Nu tycker jag att det är dags för en hiss och diss igen ,

Maja hissar,
Stadsfesten -
Kalmar är ju inte så stort men äntligen så händer det nåt...kalmar stadfesten. Det är i 3 dagar och nästan alla kalmarbor är i stan just under dessa kvällen , och det gillas

Fint väder - denna veckan så har det ju vatt underbart väder , har inte solat så mkt som jag faktiskt har kunnat, men ändå...  fint väder.

Coco Cola - Läste nyss sannas blogg miniplace och hon hissade cococola ocj då insåg jag hur sjukt gott det är nu på sommaren.

Maja dissar,
överbeskyddade föräldrar -
shiit , hur jobbigt är det inte när ens föräldrar ringer en hela tiden och undrar när man kommer hem , visst tack mamma för att jag fick komma hem vid 3 en kväll !

sminkisar på stranden - hur pallar tjejer bara sminka sig med 20 lager foundation innan starnden , vad är meningen? Man kan inte sola och inte bada och det blir bara varmare med smink. Vad gör man på stranden då (?)

Icas cola - icas "coco cola" smakar skiiiit! Den är inte ens god och den är bara wannabe Coca Cola , det gillas inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0