Hissar och dissar ,



Maja hissar...
Ben & Jerry -
Shiiit , det är den godaste glassen i världen. Smaka milkshakarna också !

Skolan - Jag hissar skolan ? faktiskt , själva skolan är inte så rolig men man träffar massa folk som man knappt sett under hela sommaren ju, det gillas

Harspray - lite ute, men jag har märkt att håret blir bättre av det. Det blir ju stelare och inte överlent. haha

Maja dissar...
Lugg -
på mig. Det är helt enkelt inte snyggt på mig , liiiite synd !

Uggs - Sjukt snygg & skönt, men i år ? Njee , jag vet inte riktigt. Är det verkligen lika inne som det var förra året.

platinablont - eller vad det nu heter.? Det är inte det att jag kan tycka att det är lite snyggt, men vem vill ha en stor vit kudde på huvudet. Varför inte lite naturligt och fräscht hår ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0