The best !

Idag är min söte lilla hund hos farbror doktor , och jag är så orolig över honom. Han har epelepsi och det blir likosm bara värre och värre och nu ska vi se om det finns nån bra medicin för det. Vi har en som han ska ta om han får ett anfall, men vi vet ju inte om han får det när vi inte är hemma. så håll tummarna för honom (Y)

DE BÄSTA EGENSKAPERNA HOS EN PERFEKT HUND.

♥  den ska vara söt 

♥  den ska ha en gosig päls

♥  den ska vara ett sälskapsdjur

♥  kunna känna tillit till sin ägare

♥  kunna lite konster

♥  lyda sin ägare

  Vara pigg och sprallig

♥  vara snäll


 Alla dessa egenskaper stämmer perfekt in på Lakrits !
Jag älskar verkligen honom över allt annat, ♥
Ful bild på mig så var tvungen att täcka över lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0