CP data !

Hola everybody. Har försökt att logga in på blogg.se hela dagen, men det funkar bara inte. Hela internetet är helt fucked up :) Ska snart köpa en ny data, efter sommaren. Men är med alma nu så jag fick lägga in ett inlägg. Thankss! Idag har jag, mamma och pappa åkt till Öland och gått där. Det var massa coola bilar där som inte intreserade mig ett skit. Hade iallafall kul på öland , åt god mat och så. lovar att jag ska lägga in ett till inlägg idag om matte kommer hem med sin dator. hoppas

Ps. min spellista på Spotify är borta så har fått göra en ny.
ett måste på min lista,

• nästan alla michael jackson låter
• knock down - keri hilson
• obssesed - mariah carey
• Twist and shout - the beatles
och as många fler. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0