That's the news for today ! 18/12-08

hejsan , Har då en ny blogg. Men den är obsolut inte klar! haha , den är lite sne, men det ska nog ordnas . Idag har jag ialafall varit på stan med tjejkompisarna. Trevligt, trevligt! Skulle mest bara kolla, och det var det jag gjorde. Jag, Tilda och Rebecca tog en fika på kullzenska. JAg tog en drottningpaj med vaniljsås. Dom värkade inte spara på sin vaniljsås iallafall xD Jag fick nästan hela tallriken med vaniljsås. och jag som älskar vaniljsås. Sen nrä jag kom hem, så försökte jag förstå mig på min blogg utan att få hjälp, men det blev intebra. Men jag fattra lite iallafall.

Imån ska jga och tjejkompisarna vara hemma hon johanna ett tag kanske, då vi ska ge varandra julklappar. Sen tar vi bussen in till stan. Där ska vi äta på Zorbas med malin och becka ! Gött gött. Resten får vi väll se. Nu ska jga kolla på Scrubs och imån är det skolanslutning. :D puss och godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: SOOOF

aa... jag ska verkligen köpa en sånn kofta sen :) hur snygg som helst!!!

2008-12-19 @ 10:37:52
URL: http://soffaaaaan.blogg.se/
Postat av: rebeckaaaaa ÖÖööööörnwigh ;D<3

DIN BLOGG VAR MUCHHHHO VACKER! :D <3

2008-12-19 @ 11:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0