Panta och bli fet ! :D

hejsan alla ! Igår var ju vi på stan som jag sa igår. Det var kul och det var riktigt gott med Zorbas. MEn jag var så trött eftersom jag la mej väldigt sent kvällen innnan, så det var jobbigt att gå runt på stan. Jag köpte bara en billig mascara för min vanliga är slut. JAtg och tilda tog fram en ganska billig mascara, som hon öppnade och testade ett bortstag på mig. Och såklart så fick en som jobade där syn på det, så hon gfick fram till tilda och mej och så:

-Tog ni dsen från hyllan?
Tilda- ja!
-testade du den på henne?
-Neeeej. ?
- MEn jag sg ju att du tog fram mascaran och testade den på henne.


Sen bara glodde hon på tilda i typ 5 minuter, sen började hon skälla ut henne. Då sa rebecca nåt till kärrigen, men minns inte vad ! :D Då hon gav henne massa blickar icgh bara nickade åt henne. Det var verkligen en mördarblick ! Hon var sjukt konstig!!! Men Det var lite kul också. hihi. Sen när vi åkte hem från stan som var vid 7, satte jag mig vid datan. Då kom alma hem till mig och ville ha hjälp med hennes blogg, men det blev aldrig va. Istället tog vi alla mina pantburkar och alla hennes och gick med 4 sjukt stora väskor och pantade. Det var bara en halvtimme kvar tills ICA skulle stänga så vi gick med raska steg. När vi kom fram hade vi typ 10 minuter på oss att handla. Eftersom vi hade så mkt pengar, 146 så köpte vi mkt onyttigt. Det blev:

♦ en kladdkaka
♦ en sprutgrädde,
♦en lindor choklad , (som vi alltid velat ha ! :D)
♦ en FRIDA tidning,
♦ en jätte stor marabou digestive,
♦ en stor euroshopper choklad.
OCh allting blev 145,5 :P grymy bra på att handla nyttigt och rätt !

___________________________________________________________________________

Nu ska jag och äta frukost för snart ska jag, Tilda och rebecca till Ölandsköpstad ! Där ska Darin spela, men jag tycker inte han är bra. MEn vi ville iallafall dit. Och ikväll ska min familj och johannas familj äta middag och ha kuligt. ;D puss alla ♥



Kolla den snygga mössan jag har ;) fick den i julklapp av tilda igår och andra massa saker ! <3

Kommentarer
Postat av: Tildaa

du passade jjätte bra i den ju! <3

2008-12-21 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0