meet the spartans... again...

hejsan alla , idag har jag ju somsagt varit med malin. Hon hae också mjukis kläder på sig som tur var. Men vi tittade på film och vi åt glass. vi spelade oxå tevespel som jag sa att vi skule göra! haha , jag är BÄST! Men vi kunde bara vara till ungefär 18.00 för malin ksulle på "kalas" till sin kusin. grattis till henne, :D Men när jag kom hem blev det mest äta, TV och data. Har kollat på 2 one tree hill avsnitt och meet the spartans igen. Det är så sjukt kul när britney spears är med. HAHA xD imån blir det stan med alma ett tag sen abra vara med henne, haha ! :D MEn min dag har iallafall varit rolig. Och nu ska jag fortsätta vara inne på datan ett tag, så puss hej ! ♥


_______________________________________________________________

 
Jag vet... sjukt ful bild, men tänkte att jag kanske ska ha det såhär på nyår?
eller jag vet inte.?? Men det är en sjukt rolig bild på min face ! :D HAHA

Kommentarer
Postat av: matildaa

visste du att vi kanske inte kan va hos jooi på nyår ?! :O <3

2008-12-30 @ 11:35:49
Postat av: madeleine

mycket söt bild! :D<3

2009-01-04 @ 19:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0