Måndag !

Hej alla. Vaknade vid ungefär halv 11, men låg kvar i sängen ett tag. När jag äntligen kom upp ur sängen gjorde jag en god frukost och satte mig och kollade på min nya VÄNNER box. MEn då somnade jag till ett tag, så jag är ganska sen idag. Inte för att jag har brottom till nåt, men ska vara med malin och jag vet att hon brukar vakna tidigt, så jag gjorde mig igordning ganskafort. Så nu är jag klar och klockan är 13.00!haha . Idag blir det mest bara att vara med malin och kolla på TV och spela tv-spel, eller nåt sådant. Imån vet jag inte riktigt ännu, men jag tror det blir stan med någon. Juste ja, har ju laddat ner one tree hill några avsnitt ! och meet the spartans ! sjukt rolig film asså. Den rekommenderar jag, om man har rolig humor ! :D så puss och hej alla ! ♥


Idag blir det bara mjukis kläder för min del. Hoppas inte malin har finkläder på sig. (:

Kommentarer
Postat av: Tilda

Malin som alltid har balkläder på sig? ;) DU borde klä upp dig i det finaste du har!

2008-12-29 @ 13:28:44
URL: http://bytilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0