Lyckocup (;

Hejsan alla , igår var jag med alma ett tag på stan. Jag köpte en ny platttång. Den var as bra. Sen kom matilda på kvällen för vi skulle sova över för det har vatt cup idag. (; Igår färgade jag okså matildas hår, och det blev riktigt bra faktiskt. Ja, eftersom vi hade cup idag var vi tvugna att gå upp ganska tidigt. Det vill säga vid 05.00 ! Fattar ni hur tidigt det var? Vi skulle samlas vid 06.00 på södrautmarken (träningsstället) för att alla skulle åka i " samlad trup" xD Ja , och på cupen gick det ganska bra, fick spela anfall fast jag trodde jag var fast back nu, men ACK ! :D MEn det gick ganska bra på cupen, var ganska trött men det funkade. Vi vann en, lika en, och förlorade 2. Den sista matchen vi förlorade råkade det bli ett självmål. Men skit samma liksom. Det är bara en cup. JAg gjorde faktiskt ett mål ! ;D fatta vad jag blev glad eller ! :D
Ja , så nu efter cupen ska jag bara sitta här ett tag till, sen ska jag gå in till alma. puss alla ♥

Detta är min plattång ! Den var ganska  dyr , 990 :- men jag vill ju ha platt hår.
Den är ganska krånglig för det finns en kam, vattensak, ånga, och massa sånt !
Men den är bra för håret . DET ÄR BRAA !



Detta är sen vi kom 3:a i Halmstadcup 2007 ! Det är jag som vänder bort huvudet !


Kommentarer
Postat av: T

finns as söta färgade platttångar som är så snygga att man ba vill ha dom:D

2009-01-03 @ 22:45:54
URL: http://bytilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0