Julafton, annandag jul m.m. !

hejsan alla. har inte kunnat vlogga för jag har då vatt hos mmna kusiner, men jag ska försöka göra det nu på lovet. Har iallafall haft det super bra i Jul! Dagen innan jul var min familj och mina kusiners familj på Liseberg. Om ni inte varit där på vinter... ÅK DIT ! Det är barea så mysigt. Ni fattar inte. Det är sjukt kallt och fötterna värker. Men alla ljusen som sitter på träden värmer upp hela placet asså ! Och så kan man köpa massa gosaker, som knäck äpple, och mandlar och massa saker. Det var bnog det mysigaste på hela julen.

På julen var det som vanligt, först vakna och äta jul macka. Sen tog alla en liten promenad. Sen kollade vi på VÄNNER som vi nog har gjort mest över julen. Efter det var det dags att göra igordning sig. Har inga bilder på hur jag såg ut än, men dom kommer inim kort ! haha ! jag hade iallafall ett svart linne med glitter där uppe oche ett par tighta jeans och en svart jumper över. Det var ganskla fint faktiskt. ;D

Ja! och nu är då idag, för jag pallar inte berätta om igår. Det var bara att vi var ute och gick på tjolöholm ! ett slott en bit där ifrån dom bor. Och idag då, ja idag åkte vi hem ganska tidigt. Men vi började dagen med att åka till ELgiganten och skulle då köpa Guitarr Hero! JAg fick pengar i julklapp som ksulle vara till det. MEn det fanns inte den jag ville ha, så vi köpte den med två gitarrer. Det är sjukt roligt och alma och ja har spelat det idag. Sen åkte vi hem och nnu sitter jag här med alma ! :D JA ! ni får ha ett bra lov alla ! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0