dagen före dopparedagen !

Hejsan alla , nu sitter jag här hemma hos mina kusiner och kollar på TopModel 9. VI åkte från Kalmar vid 10 halv 11och var framme vid 3tiden. När vi kom fram fika´de vi lite, men då hade inte olle ocoh frida kommit hem ännu, så jag och matte satte os och tittade på One Tree Hill. Men sen när dom kom hem, åt vi en jätte god pasta oc sås m.m. Sen var det dags att klä granen. JAg har aldrig sett en sån fin gran. Det blev verkligen som i Disney ! Jag kommer lägga ut en bild på den senare, men inte när jag fotfarande är här. Samtidigt som vi klädde granen så drack vi alla lite glögg.Inte för att det är gott, men jag drack det iallafall ! ;D Idag ska vi först sitta och bara ta det lugnt, sen ska vi in till Göteborg och til avenyn och kolla på ett jätte fint bildspel. OVh imån vet ju alla vad det är...JULAFTON! ;D haha , ses nog ikväll, ha det bra på dagen före dopparedagen. pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0