Baby, breathing your love !

hej, förlåt att jag inte bloggade igår. Men jag var iallafall med Tilda och Rebecca på Ölandsköpstad! Det var jätte jul. Darin var där och sjöng, tycker egentligen inte om honom, men han sjöng sjukt bra och hans nya skiva var riktigt bra. Jag köpte bara underkläder. Sen när jag kom hem var jag inne på datan tills mamma sa att vi skulle iväg till johannas familj. Jag visste ju om att vi skulle dit, men jag hade pyjamas på mig. Så snabbt som ögat ringde jag till johanna och tvingade henne att ha mjukisar på sig. Och som vanligt löd hon mig. haha . Där hade vi det kul och åt sjukt god mat och tårta. Vi kollade på tv och snackade skiit. ! Man kan iallafall att man vet allt nu ;)

Idag var jag först i kyrkan med johanna. Det var långtråkigt som vanligt. Men en rolig sak var att det kom en tant och satte sig emellan mig och johanna. (?) Och det bästa var att hon sjöng högst i hela kyrka. JAg kunde inte håla mig förskratt. ;)
Efter kyrkan så åkte hela familjen + Tom till Mormor! haha. Där fikade vi julmacka och åt choklad, mkt gott!  JA , efter det var det mest datan. Och jag är väldigt glad över mig själv, eller TOM! ;D Han gjorde så att utorrent, photoshop och en sak som man bränner ner filmer på funkar nu ! Riktigt snäll. hha , så snart ska jag lägfga in massa låtar på min mobil ! MEn först måste jag bara säga tack till Alma och Tilda ! haha , låter som ett tacktal ;D Ne, men jag menar sklart julklapparna. Riktigt nöjd är jag. Jag fick bara massa saker jag önskade mig. :D Av alma fick jag en sak så jag kan färja mina ögonfransar. Jaa! det är bra att hon säger vad hon tycker.......Ne skojjar bara. Har velat ha svarta ögonfransar ett bra tag nu ! OCh av tilda en mössa, nagelvittsak, riktigt fina öronhänge och ett halsband ! KAn man vara gladare.?? Jaja, imån drar vi till Göteborg, så puss alla, ,och ha en bra JUL ! :D

JAg kan tyvärr inte lägga in någon bild, min usb sak är cp! men ska försöka nån anan dag ! :D

Kommentarer
Postat av: Tilda

gud vad fint du har fått det nu ju! asba (Y)

2008-12-22 @ 00:06:47
URL: http://bytilda.blogg.se/
Postat av: Korven

Det är inte varje dag Darin är på Ölandsköpstad... :P

2008-12-22 @ 16:33:42
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0